DUYURULAR

27. DÖNEM POLİS MESLEK EĞİTİMİ İÇİN MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN DİKKATİNE
  05 Kasım 2021

27. DÖNEM POLİS MESLEK EĞİTİMİ İÇİN

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN DİKKATİNE

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ASİL ADAY ÖĞRENCİLERİN GEÇİCİ KAYIT İÇİN 14 KASIM 2021 PAZAR GÜNÜ SAAT 17.00’E KADAR MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE HAZIR BULUNMALARI GEREKMEKTEDİR.         

BU SAATTEN SONRA GELEN ADAYLARIN KAYITLARI YAPILMAYACAKTIR.

 

Kayıt iş ve işlemleri için adayların getireceği belgeler

 

  1. Evlilik cüzdanın fotokopisi
  2. Askerlik hizmetini yapmış adaylar için “Terhis Belgesi” nin aslı, 1111 sayılı Askerlik Kanununun 10. maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlar için ise “ Askerlik Durum Belgesi” nin aslı  (e-devlet sistemi üzerinden alınacak belgeler kabul edilecektir),
  3. Mezun olduğu üniversiteye ait diplomanın aslı veya noter tasdikli onaylı örneği, diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi, yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar için ise diplomalarının aslı yerine lisans yaptığı üniversite / enstitü / yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı öğrenci belgesi),
  4. Vukuatlı nüfus kayıt örneği ve yerleşim yeri ve diğer adres belgesi (e-devlet sistemi üzerinden alınacak belgeler kabul edilecek olup aile bilgileri de olacak şekilde ayrıntılı olacaktır),
  5. Noter tarafından onaylanmış Taahhüt Senedi aslı,

(Taahhüt Senedinin Örneği Ek-1, Taahhüt Sened Doldurma Talimatı Ek-2 de sunulmuştur.)

TAAHHÜT SENEDİ       EK-1  

TAAHHÜT SENEDİ DOLDURMA TALİMATİ     EK-2

  1. Hayat eve sığar (HES) kodu.

 

     Kayıt esnasında yukarıda bulunan evrakları getirmeyenlerin işlemleri yapılmayacaktır.

 

Eğitime gelirken getirilmesi gereken malzemeler

 

  • Koyu renk kumaş pantolon ( tercihen siyah renk),
  • Koyu renk gömlek ya da kazak,
  • Koyu renk ayakkabı (eğitim esnasında kullanılacağı için esnek ve rahat olmasına dikkat edilmelidir),
  • Koyu renk mont,
  • Eşofman takımı ile spor ayakkabısı (koyu renk),
  • Pijama takımı ve terlik (koyu renk),
  • Banyo havlusu, şampuan, banyo ve el sabunu, traş malzemeleri, el havlusu ile yeteri kadar siyah çorap. (Getirilmesede okul kantinimizden ücret karşılığında temin edilebilir).

Günlük kullanım için getirilecek kıyafetlerin en az 4 hafta yetecek şekilde getirilmesi gerekmektedir.

 

Polis Meslek Eğitim Merkezlerinde kullanılması yasak olan, müdürlüğümüze getirilmemesi gereken ve emanete alınmayacak olan malzemeler
 

  • Ses, görüntü ve depolama özelliği olan akıllı cep telefonu, bilgisayar, tablet, fotoğraf makinesi ve elektronik cihazlar (ses ve görüntü kaydetmeyen cep telefonu ve şarj aleti getirilebilir),
  • Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi,
  • Her türlü yiyecek ve içecek maddesi
  • Doktor raporu ve reçetesi bulunmayan her türlü bitkisel ve tıbbi ilaçlar ile her türlü tıbbi malzeme,
  • Her türlü kesici ve delici alet (ustura, açık jilet vb.),
  • Her türlü takı ve aksesuarlar (düz alyans ve saat hariç),

 

 

Öğrenci adaylarının dikkatine

 

Karayoluyla gelecek adayların Aydın şehirlerarası otobüs terminalinden okulumuza gelişi için 14.11.2021 günü saat 10‘dan itibaren her saat başı terminal önü servis yolundan (karayolu önü) servis kaldırılacaktır.

Ayrıca, İzmir Adnan Menderes Havalimanından okulumuza gelecek adaylar için iç hatlar terminali çıkış kapısından servis kaldırılacaktır. Adaylar Okulun 0 256 219 84 88 nolu telefonu arayarak uçuş bilgilerini yazdıracaktır.

Havalimanı Servis saatleri ilerleyen tarihte sitemizden ilan edilecektir.

 

 

                                                                                  

 

 

 

 

 

 

Haber Paylaş