DUYURULAR

28. DÖNEM POLİS MESLEK EĞİTİMİ İÇİN MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN DİKKATİNE
  05 Temmuz 2022

28. DÖNEM POLİS MESLEK EĞİTİMİ İÇİN

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN DİKKATİNE

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ASİL ADAY ÖĞRENCİLERİN GEÇİCİ KAYIT İÇİN 18 TEMMUZ 2022 PAZARTESİ GÜNÜ SAAT 17.00’A KADAR MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE HAZIR BULUNMALARI GEREKMEKTEDİR. BELİRTİLEN TARİH VE SAATE KADAR KAYITLARINI YAPTIRMAYAN ADAYLAR HAKLARIN KAYBEDECEK VE YERLERİNE YEDEK ADAY PLANLAMASI YAPILACAKTIR.

Kayıt iş ve işlemleri için adayların getireceği belgeler

 

  1. Evlilik cüzdanı fotokopisi (Evli Olanlar İçin)
  2. Askerlik hizmetini yapmış adaylar için “Terhis Belgesi” nin aslı, 1111 sayılı Askerlik Kanununun 10. maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlar için ise “ Askerlik Durum Belgesi” nin aslı (e-devlet sistemi üzerinden alınacak belgeler kabul edilecektir), askerliklerini yapmamış adaylar ise tecilli olduklarına dair belgeyi getireceklerdir.
  3. Mezun olduğu üniversiteye ait diplomanın aslı veya noter tasdikli onaylı örneği, diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi, yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar için ise diplomalarının aslı yerine lisans yaptığı üniversite / enstitü / yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı öğrenci belgesi),
  4. Vukuatlı nüfus kayıt örneği ve yerleşim yeri ve diğer adres belgesi (e-devlet sistemi üzerinden alınacak belgeler kabul edilecek olup aile bilgileri de olacak şekilde ayrıntılı olacaktır), Yaş düzeltmesi yaptıran adaylardan yaş düzeltmesi ile ilgili mahkeme kararı istenecektir.
  5. POMEM sınavına giriş esnasında SAĞLIK BİLGİ FORMUNDA “EVET” olarak işaretlemiş olduğunuz sağlık geçmişi ile ilgili epikriz raporunu temin ederek getireceklerdir.

 

 

Kayıt esnasında yukarıda bulunan evrakları getirmeyenlerin işlemleri yapılmayacaktır.

 

Eğitime gelirken getirilmesi gereken malzemeler

 

  • Koyu renk kumaş pantolon, gömlek, kravat ( siyah pantolon, mavi gömlek, lacivert kravat),
  • Koyu renk ayakkabı (eğitim esnasında kullanılacağı için esnek ve rahat olmasına dikkat edilmelidir),
  • İntibak eğitiminde kullanılmak üzere siyah veya lacivert tişört (En az iki adet)
  • Koyu Eşofman takımı ve spor ayakkabısı,
  • Pijama ve terlik,
  • Banyo havlusu, yüz havlusu, el havlusu, siyah çorap, kişisel bakım ürünleri, şampuan, sabun, tıraş malzemeleri
  • Okul kantininde kişisel bakım ürünleri mevcut olup gerekli ihtiyaçlar temin edilebilir. (Yüz havlusu, tıraş seti, şampuan, duş jeli, sabun, terlik, iç çamaşırı, çorap, kolonya, deodorant vb.)

Günlük kullanım için getirilecek kıyafetlerin en az 4 hafta yetecek şekilde getirilmesi gerekmektedir.

 

Polis Meslek Eğitim Merkezlerinde kullanılması yasak olan, müdürlüğümüze getirilmemesi gereken ve emanete alınmayacak olan malzemeler
 

  • Ses, görüntü kaydedebilen ve depolama özelliği olan akıllı cep telefonu, bilgisayar, tablet, fotoğraf makinesi ve elektronik cihazlar (ses ve görüntü kaydetmeyen cep telefonu ve şarj aleti getirilebilir),
  • Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi,
  • Her türlü yiyecek ve içecek maddesi
  • Doktor raporu ve reçetesi bulunmayan her türlü bitkisel, tıbbi ilaçlar ve her türlü tıbbi malzeme,
  • Her türlü kesici ve delici alet (ustura, açık jilet vb.),
  • Her türlü takı ve aksesuarlar (düz alyans ve saat hariç),
  • Her türlü siyasi veya ideolojik kitap, dergi, yayın

 

Öğrenci adaylarının dikkatine

 

Karayoluyla gelecek adayların Aydın şehirlerarası otobüs terminalinden okulumuza gelişi için 18.07.2022 günü saat:10.00‘dan itibaren her saat başı terminal önü servis yolundan (karayolu önü) servis kaldırılacaktır.

Ayrıca İzmir Adnan Menderes Havalimanından okulumuza gelecek adaylar için iç hatlar terminali çıkış kapısından servis kaldırılacaktır.

Havayolu ile gelecek adaylar okulun 0 256 219 84 88 nolu telefonu arayarak uçuş bilgilerini yazdıracaktır.

Havalimanı Servis saatleri ilerleyen tarihte sitemizden ilan edilecektir.

Haber Paylaş